logo firmy

Główna treść strony

Osobowość HR

ALEKSANDRA KIESZEK

Dyrektor ds. Personalnych i Prawnych w Orkla Care S.A. (właściciela marek Soraya Dermika, Mollers, Bodymax, Salevequick - zatrudniający na całym świecie ponad 18 tysięcy pracowników, w Polce - 350). Zaczynała karierę zawodowa na stanowiskach prawniczych, a następnie podejmowała się prac projektowych zarówno z zakresu HR, jak i negocjowania kontraktów międzynarodowych. Od 2010 roku związana z firma SORAYA S.A., a następnie po akwizycji i połączeniu SORAYA S.A. z Dermika sp. z o.o. objęła stanowisko Managera Działu Personalno-Prawnego. W 2011 roku po przeprowadzeniu integracji obu spółek objęła stanowisko Dyrektora ds. Personalnych i Prawnych w Cederroth Polska S.A. Odpowiada za budowanie i realizacje strategii personalnej oraz prawnej. W 2017 dołączyła do grona HR Influencers.

Czytaj więcej
AGATA JACH

Absolwentka Wydziału Zarządzania, Uniwersytetu Gdańskiego. Od 16 lat związana z obszarem zarządzania zasobami ludzkimi. Swoje doświadczenia w HR budowała między innymi w Unilever, Indesit Company, Teva Pharmaceuticals oraz w Grupie Sanofi w Polsce. Kluczowe obszary w jakich realizowała projekty obejmują talent management, zarządzanie zmianą, employer branding, rozwój liderów oraz organizacji. Od 2015 roku jest związana z Grupą AXA w Polsce, w której jako członek zarządu odpowiada za obszar HR. Swoje doświadczenia praktyczne wzmacniała edukacją podyplomową na Akademii Leona Koźmińskiego oraz kończąc w 2015 roku Advanced Management Program na IESE. Prywatne zainteresowania rozwija w obszarze sportu i psychologii. Lubi podróże i ciekawe lektury.

Czytaj więcej
MAGDALENA BOBBE

HR Menedżer w Poczta Polska S.A. / członkini think tanku HR Influencers
Magdalena Bobbe od ponad czterech lat jest związana z Pocztą Polską SA. Wcześniej pełniła funkcję Dyrektora Regionalnego Ośrodka Doradztwa Personalnego i Dyrektora Zarządzającego Regionu Pionu Kapitału Ludzkiego. Od stycznia 2017 roku na pełni obowiązki HR Menedżera. Z HR-em związana od 15 lat. Realizowała projekty zarówno z zakresu HR miękkiego, jak i twardego w spółkach z kapitałem polskim i zagranicznym w następujących branżach: budownictwo, produkcja, import oraz transport, logistyka i farmacja. Ukończyła politologię na Uniwersytecie im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, następnie studia podyplomowe z zakresu z organizacji i zarządzania dla kadry kierującej przedsiębiorstwem na Uniwersytecie im. Mikołaja Kopernika oraz zarządzania ludźmi w firmie na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Dodatkowo, ukończyła szereg kursów i szkoleń z zakresu HRM. Jest członkiem think thanku HR Influencers. Prywatnie mama Dobrochny i Stasia. Lubi podróżować, odkrywać wciąż nowe miejsca i smaki.

Czytaj więcej
ROMEO GRZĘBOWSKI

Od ponad 15 lat wspiera w rozwoju liderów i ich zespoły. Przeprowadził setki warsztatów i konsultacji pomagając liderom odkryć swój naturalny potencjał i lepiej wykorzystać potencjał ich zespołów. Pomaga wdrażać zmiany w organizacji z wykorzystaniem programu Leading Bold Change i metodologii 8 Kroków Johna Kottera. Wprowadził na polski rynek markę Extended DISC i zbudował silną pozycję firmy i jej rozwiązań docierając wraz z zespołem do ponad 1200 organizacji. Partner w firmie TIME FOR TEAM oraz Prezes Zarządu Extended DISC Polska. Doświadczenie zdobywał również m.in. jako: HR Manager – Xerox Polska, konsultant – Nicholson International, praktykant – Harley-Davidson Motor Company. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończył także IESE Business School, University of Navarra. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.Pasjonuje się sportami zespołowymi, w szczególności koszykówką. Wspiera profesjonalne i amatorskie zespoły sportowe w budowaniu efektywnej współpracy

Czytaj więcej
OKSANA STANISZEWSKA

Jest absolwentką studiów z zakresu językoznawstwa na Kijowskim Uniwersytecie Narodowym (specjalizacja: języki germańskie) oraz rachunkowości i audytu finansowego na Akademii Ekonomicznej w Tarnopolu. Ukończyła również Central European University w Budapeszcie, Teacher Fellowship Program na University College London oraz Program szkoleniowy dla Dyrektorów HR na Cornell University w Nowym Jorku. Jej kariera w AmRest rozpoczęła się w 2006 roku od funkcji Asystenta Kierownika Restauracji dla marek Pizza Hut i KFC. Później pełniła w organizacji role takie jak General Manager restauracji Pizza Hut, Manager w dziale Szkoleń, Manager ds. Edukacji, Dyrektor ds. Szkoleń i Rozwoju Kariery. W sierpniu 2012 roku objęła stanowisko Dyrektora HR na Rosję, a następnie Dyrektora Administracyjnego i Dyrektora Operacyjnego rynku rosyjskiego. Obecnie pełni rolę Dyrektora ds. zasobów ludzkich, dzięki czemu przyczynia się do uwalniania potencjału pracowników AmRest i rozwijania ich zdolności przywódczych.

Jest praktykiem MBTI (Myers Briggs Type Indicator) oraz coachem ICC. W roli konsultanta HR oraz executive coacha pracowała z korporacjami takimi jak Google, Motorola, GE Healthcare, Pegasystem, Invensys, Avon, Dealogic, Societe Generale Group.

Czytaj więcej
Kåre Landfald

Jest twórcą Zen Coachingu i jego głównym nauczycielem. Zapoczątkował rozwój Społeczności Zen Coachów, która obecnie liczy ponad 230 Zen Coachów. Prowadzi roczny trening Zen Coachingu w Norwegii, Szwecji, Polsce, Republice Południowej Afryki, Holandii i Danii. Kåre otrzymał Licencjat z Filozofii oraz tytuł Magistra Zarządzania i Systemów Informatycznych (Sivilingeniør na NTH w Trondheim, Norwegia). Od 1997 r. Kåre Landfald pracuje jako consultant, coach, mediator w konfliktach, menadżer i nauczyciel rozwoju osobistego oraz zarządzania zmianą w organizacjach. Wcześniej, przez kilka lat, Kåre angażował się w działania na polu stosunków międzynarodowych. Pracował dla ONZ, norweskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz jako konsultant w wielu organizacjach. Jego działania obejmowały sprawy dotyczące strategii redukcji ubóstwa, rozwoju organizacji, zapobiegania konfliktom, negocjacji, polityki ochrony środowiska, reformy ONZ i wiele innych.

Czytaj więcej
JOANNA JEZIOROWSKA

Z obszarem HR związana od 2010 r. Karierę zawodową zaczynała od doradztwa personalnego, przez okres 6 lat zarządzała procesami HR w firmie produkcyjno- dystrybucyjnej - Grupa Kolastyna, później pełniła funkcję Dyrektora Personalnego w Grupie FoodCare. Od 2011 roku związana jest z branżą okołobudowlaną - rozwijała procesy HR w firmie Valvex, a obecnie jako dyrektor Personalny zarządza polityka personalna w Grupie Oknoplast.

Czytaj więcej
KATARZYNA NOWAK

Ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej. Nowak zarządza projektami z zakresu odpowiedzialności społecznej w Grupie Orbis SA. Jest liderką korporacyjnej sieci kobiet Women At AccorHotels Generation. Urodziła się w Paryżu, mieszkała w Azji, studiowała w Warszawie. Tworzy taką kulturę organizacji, aby każdy mógł być sobą i mieć wpływ na wartość firmy.

Czytaj więcej
MONIKA CHUTNIK

Dyrektor zarządzająca firmy ETTA, wspierającej klientów w zarządzaniu różnorodnością kulturową oraz w rozwijaniu kompetencji menedżerskich. Wcześniej EMEA Learning & Development Consultant w Hewlett-Packard oraz HR Konsultant w Nokia Siemens Networks . Honorowy członek Society for Intercultural Education, Training, and Research (SIETAR) Polska. Certyfikowany konsultant w zakresie diagnozy i wsparcia współpracy wirtualnych zespołów- Virtual Performance Assessment®, diagnozy indywidualnej efektywności międzykulturowej - Intercultural Readiness Check, profilu preferowanego stylu zachowania wg Extended DISC® oraz stylu myślenia FRIS®. Konsultant Diversity Icebreaker™. Doradca CSR (Corporate Social Responsibility) w bazie PARP. Współautorka programu pierwszej w Polsce szkoły trenerów międzykulturowych, InterCultural Trainer Program. Prowadziła projekty rozwojowe dla klientów korporacyjnych w czternastu różnych krajach oraz wirtualnie dla grup z całego świata.

Czytaj więcej
KRZYSZTOF NITSCH

Dyrektor operacyjny i członek zarządu o Marketing Investment Group - wiodącego dystrybutora marek sportowych w Polsce. Jest odpowiedzialny za zarządzanie operacjami, logistykę, IT i optymalizację procesów biznesowych. Od ponad 10 lat w branży dystrybucji detalicznej. Koncentruje się na doskonaleniu procesów biznesowych i struktury organizacji, multichannelingu i działaniach ukierunkowanych na klienta.

Czytaj więcej
KRYSTYNA MATYSIAK

Krystyna Matysiak od 2009 pełniła funkcję Dyrektora Pionu HR, a od 2010 członka zarządu LINK4. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie HR, a także wdrażania skutecznych rozwiązań wspierających biznes oraz budujących zaangażowanie w organizacji.

Inicjatywy i działania, które podejmowała zaowocowały wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Do najważniejszych należy uzyskanie w 2013 roku najwyższego poziomu zaangażowania organizacji w całej grupie RSA (badanie przeprowadzone przez Instytut Gallupa). W latach 2013 i 2014 zdobycie tytułu Najlepszego Pracodawcy przyznawanego przez AON Hewitt, w tym także tytułu Najlepszego Pracodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Krystyna Matysiak aktywnie działa na rzecz tworzenie inspirującego, wspierającego Pracowników środowiska pracy. Potwierdzeniem tych starań było uzyskanie przez organizację LINK4 tytułu Inwestor w Kapitał Ludzki. W roku 2015 miesięcznik ekonomiczny Home&Market uznał ją za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce.

Wcześniej była związana m.in. z Coca-Cola Poland, Hotelem Hyatt, Pekao SA. Krystyna Matysiak studiowała na Uniwersytecie Warszawskim, na Wydziale Historycznym oraz Wydziale Administracji i Zarządzania. W 2016 roku dołączyła do prestiżowego thinktanku HR Influencers.

Czytaj więcej
ROBERT KROOL

Posiada 28 lat doświadczeń w decyzjach gospodarczych, inwestycyjnych z własnej działalności oraz na rzecz wielu podmiotów gospodarczych. Uczestniczył w decyzjach biznesowych wartych łącznie ponad 5 mld PLN. Były biegły sądowy. Przeprowadził ponad 10 tys. godzin sesji mentoringowych. W rankingach magazynu ThinkTank plasuje się w gronie najcenniejszych osobowości w Polsce. W badaniu „Kogo słuchają polscy liderzy 2012” zajął 7. miejsce w kategorii najbardziej wpływowych doradców biznesu. Niezmiennie od lat znajduje się w zestawieniu osób, których głos najsilniej wpływa na sposób zarządzania firmami i prowadzenia biznesu. Jego zawodowa codzienność to fundator – prezes zarządu Fundacji LifeSkills www.lifeskills.pl, która otwiera nowoczesną sieć Centrów i Liceów LifeSkills w Polsce.

Czytaj więcej
MARLENA HUSZCZAK

Praktyk z 13-letnim doświadczeniem w obszarze HR. Od 8 lat w roli Dyrektora HR a od 4 jako Członek Zarządu TNS Polska, jednej z czołowych agencji badania rynku i opinii. Absolwentka programu Executive MBA Uniwersytetu Warszawskiego i University of Illinois oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem. Swoją karierę zawodową zaczynała w roli badacza rynku specjalizującego się w technikach jakościowych, następnie była odpowiedzialna za marketing i za rozwój biznesu.

Czytaj więcej
MAJA KNAP-NOWAK

Filolog z wykształcenia, HR-owiec z zamiłowania. Absolwentka studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Od blisko 10 lat związana z obszarem HR, a od 2007 roku skoncentrowana na budowaniu zaangażowania i motywacji pracowników, ocenie kompetencji, procesach rekrutacji i selekcji oraz zarządzania talentami. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała w międzynarodowej firmie konsultingowej, branżach FMCG oraz retail. Aktualnie Kierownik Działu HR w Oney Polska (grupa Auchan), firmy zatrudniającej ponad 400 pracowników, działającej w branży Consumer Finance.

Czytaj więcej
JASON FRANK

Współzarządza praktyką Employee Communications i Engagement MSLGROUP i jest CEO MSLGROUP w Wielkiej Brytanii.

Ma 15 lat doświadczenia w obszarze HR. Używając kombinacji komunikacji, marketingu i technologii pomaga pracodawcom inspirować i angażować pracowników w życie firmy.

Ukończył studia licencjackie z filozofii, polityki i ekonomii na Uniwersytecie Oksfordzkim. Jest certyfikowanym (Chartered Instute of Marketing) specjalistą od marketingu.

Doświadczenie zarówno jego, jak i kierowanego przez niego zespołu rozciąga się na cały cykl życia pracownika w firmie, począwszy od budowania wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, do procesów związanych z przygotowywaniem pracowników do rozwoju w innych organizacjach. Jason ma doświadczenie w zakresie znajdowania nowych metod i sposobów komunikacji i angażowania pracowników w proces budowania rynkowej wartości firmy. Pracuje dla wielu klientów zarówno z regionu EMEA, jak i obydwu Ameryk oraz Azji, a Centra Doskonałości znajdują się w Londynie i Nowym Jorku.

Zarządzany przez Jasona Franka zespół ma na swoim koncie wiele przeprowadzonych kampanii EVP, czy kampanii w zakresie tworzenia nowych strategii komunikacji, Enterprise Social Network, a także realizacji bieżących działań HR w zakresie komunikacji i komunikacji wewnętrznej.

Klienci, dla których pracował lub nadal pracuje Jason to m.in. KPMG, EY, Freshfields Bruckhaus Deringer, GSK, Unilever, HSBC, The Coca-Cola Company, Herbert Smith Freehills i Sainsbury’s.

Czytaj więcej
ROBERT REINFUSS

Doradca biznesowy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, praktyk zarządzania oraz autor licznych publikacji. Specjalizuje się strategicznym HR, systemach zarządzania, technikach podnoszenia efektywności pracy i polityce wynagrodzeniowej. Dyrektor Personalny Roku 1999. Autor książek o zarządzaniu: „Rynek celów. Zwrot z inwestycji w HR” wyd. 2012 oraz „MBO prosta skuteczna technika zarządzania Twoja firmą” wyd. 2009 – jedynego podręcznika poświęconego technikom zarządzania przez cele w j. polskim. Autor metody zarządzania Market of Objectives™ oraz metodologii pomiaru rentowności ValueView™. Ukończył socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim i Oxford University oraz Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) w Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej
MACIEJ HASSA

Pierwsze doświadczenia zawodowe zbierał m.in. jako dziennikarz w stacjach telewizyjnych. Pracował także w dużych agencjach reklamowych. W latach 2007-2015 w PZU. Przez pierwsze lata zajmował się komunikacją wewnętrzną, a od 2012 był odpowiedzialny za budowanie marki pożądanego pracodawcy. Niedawno rozpoczął pracę w nowej organizacji, w której do jego pierwszych zadań należy przygotowanie strategii EB oraz zbadanie i wdrożenie EVP.

Absolwent MBA na Politechnice Warszawskiej, dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów CSR. Wykładowca akademicki, który na Akademii Leona Koźmińskiego prezentuje tematykę employer brandingu i komunikacji wewnętrznej.

Czytaj więcej
JULIA IZMAŁKOWA

Badaczka i ewangelistka etnografii w Polsce. Kocha ludzi i życie tak bardzo, że uczyniła z tego swój zawód. Założycielka Izmałkowa Consulting - pierwszej w Polsce agencji badawczej specjalizującej się w badaniach etnograficznych, czyli takich, które nie ufają deklaracjom, a wnioski czerpią z obserwacji ludzkich zachowań. Od 10 lat odkrywa prawdę o zachowaniach, postawach i motywach konsumentów, pracowników, klientów największych firm, dając im inspirujące insighty do rozwoju w każdym obszarze. Z wykształcenia psycholog. Autorka bloga MyFlirtWithReality.com, na którym opowiada niesamowite historie ludzi z całego świata, pokazując wpływ kultury na życie człowieka.

Czytaj więcej
JOANNA MALINOWSKA-PARZYDŁO

Prekursorka tematyki zarządzania kapitałem reputacji w oparciu o markę osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”, publicystka harvardzkiej blogosfery. Autorka książki „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”.

Doradca strategiczny w obszarze zarządzania marką osobistą i reputacją, zintegrowanej komunikacji, przywództwa oraz budowania kultury firm wokół wartości. Wcześniej odpowiadała za strategiczną komunikację marketingową, następnie za strategie personalne w polskich mediach. W latach 2007-2012 - Dyrektor Personalny TVN S.A.

Obecnie Chief Visionary Officer Personal Brand Institute. Założycielka Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Wykładowca akademicki. Mama Jaśka i Olka.

Czytaj więcej
JOANNA BEDNAREK

Kierownik działu rekrutacji w grupie medialnej Agora S.A. Od wielu lat związana z branżą HR. Na co dzień odpowiada za rekrutacje pracowników do spółek Grupy Agora, koordynuje i wdraża rozwiązania z zakresu budowania marki pracodawcy oraz tworzy i realizuje programy stażowe oraz praktyk studenckich.

Czytaj więcej
KATARZYNA PISAŃSKA

Od 8 lat Prezes Zarządu ROC Polska, posiada 17-letnie doświadczenie w zakresie rozwiązań wspomagających procesy zarządzania zasobami ludzkimi HR, uczestniczyła w blisko 30 projektach wdrożeniowych...

Czytaj więcej
MELANIE KREIS

Melanie Kreis rozpoczęła pracę zawodową w 1997 roku jako doradca w McKinsey. W 2000 roku przeszła do Apax, spółki inwestycyjnej w sektorze Private Equity, gdzie odpowiadała za transakcje przeprowadzane w Londynie i Monachium...

Czytaj więcej
MONIKA CUŻYTEK

Psycholog, Trener, HRowiec i Facylitator. Przez ostatnie 10 lat wiedzę i doświadczenie zdobywała prowadząc projekty HR dla różnych branż: telco, finanse, poligrafia, FMCG, ubezpieczenia, budownictwo i produkcja...

Czytaj więcej
AGNIESZKA BIENIAK

Agnieszka Bieniak jest Dyrektorem HR w Grupie Pracuj SA, trenerem i certyfikowanym coachem (Erickson Professional Coach). Udziela eksperckich wypowiedzi do prasy HR i dzieli się swoim doświadczeniem podczas konferencji branżowych. Od kilkunastu lat związana jest z HR. Ma doświadczenie w wypracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań HR-owych, wspierających rozwój i efektywność organizacji...

Czytaj więcej
MIESZKO MAJ

Doświadczony menedżer i psycholog organizacji, trener z doświadczeniem ponad 400 dni szkoleniowych, coach i konsultant pracujący w metodologii Evidence-Based Management. Mieszko Maj specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji menedżerskich, jest zwolennikiem MBV czyli zarządzania przez wartości...

Czytaj więcej
MAGDALENA CHABIŃSKA-ROSSAKOWSKA

Dyrektor ds. personalnych i członek zarządu DHL Express (Poland). Od ponad 15 lat związana z HR. Doświadczenie zawodowe w tym obszarze zdobywała w m.in. Kissinger (1997 – 1999) i Tesco Polska (1999-2007). Jako dyrektor personalny ds. operacyjnych odpowiadała m.in. za integrację sieci HIT i Tesco pod względem HR a także wprowadzenie programu Leadership Development...

Czytaj więcej
MAGDALENA STALPIŃSKA

Prowadzi mediacje cywilne, prawa pracy, gospodarcze oraz w sporach zbiorowych. Jest mediatorem w Warszawskim Centrum Mediacji oraz w Fundacji Rozwoju Mediacji. Współpracuje z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji UW, od 2010 jest wpisana na listę mediatorów prowadzoną przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej...

Czytaj więcej
KAZIMIERZ SEDLAK

Doktor nauk humanistycznych, założyciel pierwszej polskiej firmy doradztwa HR – Sedlak & Sedlak (1990 rok), wydawca pierwszego polskiego raportu płacowego (1997 rok), twórca trzech portali internetowych (wynagrodzenia.pl, rynekpracy.pl, badaniaHR.pl), autor ponad 30 publikacji naukowych z zakresu psychologii i HR. Redaktor 10 książek poświęconych ZZL...

Czytaj więcej
ANDRZEJ NITECKI

Dyrektor Zarządzający Pionem Kapitału Ludzkiego w Poczcie Polskiej. Odpowiedzialny za HR w największym polskim pracodawcy. Wcześniej pracował jako Dyrektor Departamentu Zarządzania Personelem w Stora Enso Poland SA – polskiej organizacji międzynarodowego koncernu, liczącej kilka zakładów produkcyjnych na terenie kraju. Odpowiadał również za obszar kadrowo-płacowy i zarządzania zmianą. Pracował Dyrektor Departamentu Kadr i Administracji w ENEA S.A...

Czytaj więcej
KATARZYNA NAŁĘCZ

Katarzyna Nałęcz z Cisco Systems związana jest od 2005 roku. Przez wiele lat zajmowała się rekrutacją na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, od 2012 roku jest Dyrektorem ds. Personalnych i odpowiada za wsparcie biznesu w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi...

Czytaj więcej