logo firmy

Główna treść strony

Asertywność i komunikacja w biznesie

Data:

25-26 maja 2009

Miejsce:

Warszawa

Cel:

Jak zwiększyć swoją skuteczność przez zachowania asertywne i lepszą komunikację?

Szkolenia prowadzone metoda eneatreningu

Cel i zakres szkolenia:

Odbiorcy:

Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność i być pewne podejmowanych decyzji.

Korzyści ze szkolenia:

Zdobyta wiedza pozwoli:

  • Podnieść kompetencje w komunikacji asertywnej,
  • rozpoznać symptomy agresji, uległości i skutki takiego zachowania,
  • używać skutecznych technik, aby pozostać opanowanym w skomplikowanych sytuacjach,
  • dawać i otrzymywać konstruktywną krytykę,
  • zidentyfikować dominujący styl zachowania i ustalić plan działań na przyszłość.
  • W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie:
    - wydawać polecenia,
    - przekazywać swoje oczekiwania podwładnym,
    - prezentować siebie,
    - chwalić innych,
    - reagować na krytykę, bronić się przed agresją i odmawiać.

Opis:

Program:

  1. Komunikacja i asertywność w biznesie.
  2. Zmiana postaw wg. eneatreningu
  3. Rozpoznanie indywidualnego potencjału w zakresie sposobów komunikacji i asertywności
  4. Modele komunikacyjne i kanały przekazu
  5. Dialog konstruktywny
    • Słuchanie reaktywne
    • Cztery płaszczyzny wypowiedzi von Thuna
    • Budowanie konstruktywnej informacji zwrotnej
  6. Budowanie postawy asertywnej
    • Świadomość praw osobistych i własnego kapitału
    • Asertywny monolog wewnętrzny
    • Analiza transakcyjna - wewnętrzny głos "Dorosłego" podstawą myślenia asertywnego
  7. Zachowania asertywne
    • Zabieranie głosu na szerszym forum
    • Asertywne odmawianie
    • Konfrontacja przekonań
    • Wyrażanie krytyki i pochwał
    • Asertywne reagowanie na słuszną i niesłuszną krytykę oraz pochwałę, z którą się zgadzam, bądź nie zgadzam
    • Obrona przed atakiem werbalnym
    • Obrona przed powtarzającymi się zachowaniami inwazyjnymi
    • Asertywne wyrażanie przekonań
    • Przekonujący język ciała - ćwiczenie postawy, głosu, gestów i mimiki
  8. Asertywność wobec autorytetów i przełożonych
  9. Asertywność wobec podwładnych.
  10. Asertywność w sytuacjach trudnych i z trudnymi partnerami.
  11. Rozpoznawanie przyczyn różnorakich reakcji osobowościowych partnerów zawodowych
  12. Efektywna komunikacja ze współpracownikami - zasady wywierania pozytywnego wpływu na partnerów zawodowych i osobistych-case study

Trenerzy:

Szkolenie prowadzone jest przez długoletnich praktyków biznesu,Czachów,  trenerów o doświadczeniach z wielu sfer życia społecznego, gospodarczego i psychologicznego. Mirosław Słowikowski i Tomasz Curlej są autorami trzech bestsellerów „9 Milowych kroków do sukcesu...", „Charakter na całe życie?" , „Powiedz Stop stresowi...!!!" . Pracowali między innymi dla Deutsche Banku, Narodowego Banku Polskiego, firm Hochland, Johnson & Johnson i wielu innych. Z ich wiedzy stale korzysta „Puls Biznesu", Polskie Radio, goszczą także w programach TVP, TVN. Prelegenci na międzynarodowych Konferencjiach FastLeader.

 Szkolenia pozbawione są banałów i zbędnej teorii, prowadzone w sposób lekki i interesujący . Trenerzy zawsze otrzymują bardzo wysokie oceny Uczestników.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej szkolenia

http://www.high5.com.pl/szkolenia/dla-pracownikow-4/asertywnosc-i-komunikacja-w-biznesie-22.htm

Cena:

1090 zł

Kontakt:

Anna Świderska
022 824 50 25
biuro@high5.pl
www.high5.pl