logo firmy

Główna treść strony

Szkolenie - Zarządzanie szkoleniami

Data:

24-26 czerwca 2009

Miejsce:

Warszawa

Cel:

Odbiorcy:

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników zajmujących się różnymi aspektami polityki szkoleniowej.

Korzyści ze szkolenia:

  • Uczestnicy poznają narzędzia wspomagające identyfikację i analizę potrzeb szkoleniowych, realizację i ocenę efektywności szkoleń.
  • Wypracują rozwiązania wspierające politykę szkoleń zorientowanych na rezultaty biznesowe
  • Określą rolę skutecznego menadżera szkoleń.

Opis:

Program:

Moduł I: Analiza potrzeb szkoleniowych

  1. analiza potrzeb szkoleniowych - co to jest luka edukacyjna, jakie są źródła i kryteria potrzeb i gdzie ich szukać (wewnątrz organizacji oraz w jej otoczeniu)
  2. przegląd celów edukacyjnych, końcowe efekty możliwe do osiągnięcia dzięki szkoleniom
  3. przegląd różnych sposobów badania potrzeb szkoleniowych w firmie
  4. test dla firmy do analizy potrzeb szkoleniowych
  5. sformalizowane i nieformalne metody badania potrzeb szkoleniowych
    • metoda kwestionariuszowa,
    • metoda samooceny,
    • metoda ankietowa,
    • arkusz priorytetów,
    • metoda uzgodnionych oczekiwań
    • zalety, wady, czas, nakłady, koszty każdej z metod
  6. opracowanie koncepcji badania potrzeb dla swojej firmy
  7. projektowanie efektywnego systemu edukacyjnego firmy w oparciu o analizę potrzeb szkoleniowych, aby środki przeznaczone na kształcenie pracowników stały się zyskiem, a nie kosztem
Moduł II: Budowa budżetu i planu szkoleń
  1. Wystandaryzowana kalkulacja finansowa projektów szkoleniowych.
  2. Budżet w układzie kosztowym i rodzajowym.
  3. Budowanie budżetu proporcjonalnie i kwotowo.
  4. Projektowanie budżetu a podział środków przeznaczonych na szkolenia.
  5. Harmonogram podziału środków.
  6. Zasady sprawozdawania wyników.
Moduł III: Ewaluacja szkoleń - przygotowanie programu oceny podjętych działań
  1. Tematyka oceny szkoleń (zakres).
  2. Efekty kształcenia a strategie oceny.
  3. Projektowanie oceny.
  4. Projektowanie działań okołoszkoleniowych, wzmacniających rezultaty szkolenia.
  5. Określanie pożądanych wyników, poszukiwane efekty szkoleń krótko i długoterminowe, kategorie korzyści, mierniki, standardy.
  6. Ocena bezpośrednia i pogłębiona.
  7. Ocena wartości szkolenia.
  8. Analiza kosztów i korzyści.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej szkolenia

http://www.high5.com.pl/szkolenia/dla-hr-i-kadrowcow-3/zarzadzanie-szkoleniami-105.htm

Cena:

1790 zł

Kontakt:

Anna Świderska
022 824 50 25
biuro@high5.pl
www.high5.pl