logo firmy

Główna treść strony

Szkolenie - Efektywna sprzedaż

Data:

21-22 maja 2009

Miejsce:

Warszawa

Cel:

Techniki sprzedaży aktywnej

Odbiorcy:

Szkolenie przeznaczone dla handlowców zainteresowanych zwiększeniem efektywności w pracy.

Korzyści ze szkolenia:

Uczestnicy poznają jak efektywnie stosować poszczególne techniki sprzedaży i prowadzić poszczególne etapy sprzedaży. Przygotują się do prowadzenia rozmów przez telefon i efektywnego pozyskiwania informacji o kliencie. Poznają język korzyści, negocjacji i znaczenie dobrej komunikacji w kontaktach z klientem.

Opis:

Program:

  1. Jak sprzedawać więcej?
  2. Profesjonalny sprzedawca.
    • Zdefiniowanie wizerunku profesjonalnego sprzedawcy.
    • Modelowanie skutecznej postawy i odpowiedniego nastawienia
    • Doskonalenie wizerunku i skuteczności działania poprzez pracę z ciałem, gestykulacją, postawą i mimiką.
    • Wywieranie wpływu i perswazji.
  3. Pozyskiwanie klientów
  4. Otwarcie rozmowy handlowej
    • Źródła potencjalnych Klientów
    • Formy dotarcia i kontaktu z Klientem (list handlowy, telefon, spotkanie)
    • Nawiązywanie pierwszych kontaktów z Klientami
    • Techniki otwierania rozmowy handlowej
  5. Badanie potrzeb Klienta
    • Jak zbierać informacje na temat potrzeb Klientów z dostępnych źródeł rynkowych
    • Umiejętności komunikacyjne w zakresie badania potrzeb Klienta
    • Motywacje zakupowe Klientów
    • Prezentowanie oferty
    • Cecha a korzyść
    • Argumentowanie językiem korzyści
    • Opracowanie listy korzyści dla wybranych produktów Firmy
    • Struktura prezentacji
    • Wykorzystanie materiałów reklamowych.
  6. Odpieranie zastrzeżeń Klientów i ich wykorzystanie w procesie sprzedaży
    • Co to jest zastrzeżenie
    • Podstawowe rodzaje zastrzeżeń
    • Jak pracować z zastrzeżeniami
    • Procedura odpierania zastrzeżeń
  7. Inne trudne sytuacje w sprzedaży i jak je wykorzystać?
  8. Zamykanie sprzedaży
    • Jak identyfikować sygnały kupna ze strony Klientów
    • Podstawowe techniki finalizacji sprzedaży i zamykania rozmowy handlowej
    • Moduł ma na celu doskonalenie umiejętności w zakresie zamykania rozmowy handlowej.
  9. Obsługa po sprzedażny.
  10. Klucze do efektywnej sprzedaży.
  11. Standardy w obsłudze klienta.
  12. Negocjacje handlowe.
    • strategie negocjacyjne
    • przeciwdziałanie presji i manipulacjom
    • zmiana stałych na zmienne przetargowe
    • gry negocjacyjne
  13. Prezentacja handlowa.
    • struktura
    • warunki skuteczności.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej szkolenia

http://www.high5.com.pl/szkolenia/dla-handlowcow-6/efektywna-sprzedaz-66.htm

Cena:

1190 zł

Kontakt:

Anna Świderska
022 824 50 25
biuro@high5.pl
www.high5.pl