logo firmy

Główna treść strony

Szkolenie - Planowanie mediów w kampaniach reklamowych

Data:

29-30 czerwca 2009

Miejsce:

Warszawa

Cel:

Jak dobrze wydać pieniądze na reklamę ?

Odbiorcy:

Szkolenie kierowane jest do działów analiz, marketingu i promocji.

Korzyści ze szkolenia:

Przedstawienie uczestnikom zasad planowania mediów w domach mediowych, zasad podziału budżetu, doboru nośników, optymalizacji budżetu reklamowego, parametrów mediowych oraz praktyczne wskazówki jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym.

Opis:

Program:

  1. Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu strategią marketingową
  2. Parametry mediowe oraz ich użyteczność w procesie planowania i analiz mediów
    • zasięgi, zasięgi efektywne,
    • częstotliwości,
    • koszty dotarcia,
    • koszty budowania zasięgów,
    • RP,
    • affinity index
    • współczynniki efektywności kampanii,
  3. Rynek mediów w Polsce
    • sytuacja na rynku, inwestycje reklamowe
    • wady i zalety prasy, radia, telewizji, outdooru, internetu i innych mediów jako nośników reklamy
  4. Proces planowania mediów w kampaniach reklamowych
    • cele marketingowe, reklamowe i mediowe
    • media mix, dobór mediów do charakteru i celów kampanii
    • dobór nośników
    • optymalizacja budżetu
    • koordynacja kampanii
    • analizy post buy
  5. Rynek badań mediów
  6. Rynek firm planujących media (domy mediowe, brokerzy, agencje full service)
  7. Modele i zasady współpracy z agencją planującą media, metody kontroli i oceny pracy domu mediowego.
  8. Podstawowe zasady przetargu na obsługę mediową.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej szkolenia

http://www.high5.com.pl/szkolenia/marketing-media-public-relations-9/planowanie-mediow-w-kampaniach-reklamowych-97.htm

Cena:

1490 zł

Kontakt:

Anna Świderska
022 824 50 25
biuro@high5.pl
www.high5.pl