logo firmy

Główna treść strony

HR FACTOR X – dziękujemy!

Źródło: Studio Wiedzy

Było wyjątkowo, merytorycznie i towarzysko! A to wszystko dzięki Wam - Ekspertom, Partnerom i Uczestnikom. Dziękujemy za uśmiech, zaangażowanie i otwartość. Państwa postawa utwierdza nas w przekonaniu, że branża HR potrzebuje takich spotkań oraz potrafi czerpać z nich radość i satysfakcję. Przepełnia nas duma, że jako Studio Wiedzy integrujemy, edukujemy i animujemy HR-owe środowiska. A planujemy wiele! :)

HR FACTOR X - oj działo się! Nowoczesna rekrutacja, strategiczny employer branding, zarządzanie talentami czy narzędzia HRM - jednym słowem STRATEGIA HR - słowo bumerang, które wracało przez 2 dni, przez 16 intensywnych godzin.

Richard Mosley - guru EB, autor elementarzy każdego EB-owca - „The Employer Branding" oraz "Employer Brand Management" i wreszcie - Global Head of Strategy w Universum, największej na świecie agencji EB. Richard otworzył sesję plenarną. Było o EVP, o poszukiwaniu insightów, o otwartej komunikacji, o cadidate experience, czyli znów - o budowaniu strategii EB.

Synco Jonkeren - VP HCM Product Management & Product Development, EMEA w Oracle Corporation. Cała kariera Synco oscylowała wokół technologii - najpierw IBM, potem w SoftPeople, gdzie stał się mistrzem SAP-a. Teraz, w Oracle, misyjnie wręcz podchodzi do promowania nowoczesnych narzędzi wspierających biznes. Na HR FACTOR opowiedział o nowoczesnym i systemowym  zarządzaniu talentami.

Prawdziwą gwiazdą konferencji okazała się dr Joanna Heidtman - z prawdziwą pasją, zapałem i charyzmą opowiedziała o trendach modelujących kultury organizacyjne w Polsce.

Na konferencji HR FACTOR swoją prapremierę miał raport  wydany przez Studio Wiedzy - #HRTRENDY 2016 - kompleksowe źródło wiedzy z obszaru HR i HRM, employer brandingu i rozwoju zawodowego. Wszak content is the king! Wyniki zaprezentowali doskonale wszystkim znani Grzegorz Filipowicz z HRTec oraz Adam Wąsik z GoldenLine.

Aby jeszcze celniej trafić w Państwa merytoryczne potrzeby i oczekiwania, kolejna część konferencji została podzielona na ścieżki: Rekrutacja & Employer Branding, Zarządzanie Talentami oraz HRM Tools. Po mistrzowsku, rzecz jasna, wspierali  nas:

  • Jak skutecznie dotrzeć do kluczowych kandydatów?|Pakita Łowczyńska, Goldenline & GazetaPraca.pl
  • Employee Experience Management jako podstawa do skutecznego Employer Brandingu | Dariusz Dobrzyniecki, Persona GLOBAL Polska
  • Content marketing rekrutacyjny- nowe wyzwanie dla rekrutera |Ella Grünefeld, Coach, Trener, Doradca biznesowy, Management und Organisationsentwicklung
  • Jak zwiększyć Talent Pool na konkurencyjnym rynku?|Barbara Wawrzynek, Senior Learning & Development Koorynator, International Paper |Sylwia Miszke, HR Manager & EMEA HR Efficiency Lead, International Paper
  • Akceleracja Talentów - jak rozpoznać i rozwijać pracowników o wysokim potencjale? |Anna Sokołowska, Strateus Sp. z o.o.
  • Strategia HR - jak zdobyć serca i umysły naszych pracowników?|Regina May, Dyrektor Personalna, Żabka Polska
  • Zyskowna inwestycja -jak HR wspiera P&L?|Cezary Mączka, Dyrektor Pionu Zarządzania Kadrami, Członek Zarządu, Budimex
  • BIG DATA i HR- posiadam dane...i co teraz? |Radosław Kita, Data Science Team Lead, Allegro
  • Oszczędność czasu i pieniędzydzięki nowoczesnym aplikacjom dla HR |Tomasz Zubrzycki, Główny Koordynator ds. Sprzedaży Aplikacji, Oracle |Piotr Świętochowski, HCM Senior Sales Manager, Oracle

Po części seminaryjnej zaprosiliśmy Państwa na coś dla ducha i ciała - HR Coctail Party. Zdecydowany hit programu J Już w mniej formalnej atmosferze, mogli się Państwo wymienić doświadczeniami i  konferencyjnymi wrażeniami, a wszystko w przyjemnym anturażu - muzyka, słońce, masażystki. W tym miejscu dziękujemy również Grzegorzowi Turniakowi, który niezawodnie zadbał o networking.

II dzień konferencji to, tradycyjnie już, „dzień warsztatowy". Tym razem zaproponowaliśmy Państwu aż 6 fakultatywnych tematów - zarówno dla rozwoju własnego, jak i całego zespołu. Dziękujemy trenerom, którzy zadbali o najwyższy poziom prowadzonych warsztatów:

Dziękujemy również naszym niezawodnym Partnerom, Sponsorom i Wystawcom: Goldenline & Gazeta Praca.pl, ANTAL, HRTEC, MyBenefit, Eversoft,  Extended Disc, Pracownia Gier, Competence Game, BlackBird, Benefit, Daily Fruits oraz For Good Health.

A kolejny HR FACTOR  już jesienią. Do zobaczenia!