Dyrektor Marketingu

Fundacja Uniwersytet Dzieci

mazowieckie, Warszawa


Opis stanowiska:

Fundacja Uniwersytet Dzieci od 9 lat prowadzi pozaszkolne programy edukacyjne dla dzieci ze szkół podstawowych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Olsztynie, a także portal ze scenariuszami lekcji dla nauczycieli. Fundacja zatrudnia 30 osób, a współpracuje z setkami naukowców i ekspertów, oraz tysiącami nauczycieli i rodziców. Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko

Dyrektor Marketingu

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

- realizacja dotychczasowej i tworzenie nowych elementów strategii marketingowej Fundacji dla marek Fundacja Uniwersytet Dzieci, Uniwersytet Dzieci oraz Scenariusze Lekcji

- odpowiedzialność za całość działań promocyjnych, marketingowych i  komunikacyjnych

- zarządzanie dwuosobowym zespołem marketingowym i prowadzenie projektów z udziałem innych pracowników

- bliska współpraca z zarządem, fundrisingiem, dyrektorami i kierownikami projektów w Fundacji



Wymagania i umiejętności:

- min. 2 lata doświadczenia w promocji i marketingu w branży edukacyjnej (edukacja formalna i pozaformalna)

- doświadczenie marketingowe w B2C

- strategiczne myślenie, odpowiedzialność, samodzielność, zarządzanie projektami, doskonała komunikacja

Co oferujemy?

- zdobycie unikalnego doświadczenia w pracy na innowacyjnym rynku edukacyjnym w Polsce

- wynagrodzenie adekwatne do pracy w fundacji

 

Więcej informacji o Fundacji Uniwersytet Dzieci: fundacja.uniwerstyetdzieci.pl

Zainteresowanych prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV do 20 maja na adres hr@ud.edu.pl

Wyślij CV na adres: http://fundacja.uniwerstyetdzieci.pl